2

Saya mahu MOTOR sebiji boleh?

macit ni memang tak boleh nampak mesin goyang-goyang masukkan duit/token ni.. tergedik-gedik dia nak naik.

Aku mmg tak bagi naik..kalau sorang dah naik, maknanya kena sedia lagi 2 orang lagi.. aku cakap mesin tu dah rosak..

tengok aksi dia, dalam senyap naik juga walaupun kononya mesin motor ni rosak ;)




Aksi 1 : daddy dia sibuk belikan nini kat kakak-kakak dia..aku duduk kat kerusi depan nampak dia lepak baek punye depan motor..kaki silang tu



Aksi 2 : Bila dia nampak aku ambil gambar dia.. dia naik 1 level..



Aksi 3: haik! sudah ada atas motor sambil makan nini...



Aksi 4 : aksi cekak pinggang ye.. ala belagak gitu..

2 comments:

Aida Alias said...

kah kahh.. pandai dia.. sikit2 naiknya tu. anak sy si maisha tu pun pantang nampak mainan camni. kalau dgn sy mmg tk bagi naik. kalau dgn ayah dia confirm la naik punya..

fizan wan pani said...

Aida, dia mmg pantang nampak mesin duit ni..kalau dgn aku mmg aku buat tak tau je..ckp je mesin tu rosak.tak pun ckp duit tak de..dia ok la..dgn ayah dia pun kekadang je dpt..tp byk tka dapat jg..haha tu la, nak juga dia naik tu..pelan2 je, dia tengok aku tak marah..cepat dia naik

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget