3

Naik Gajah @ Kuala Gandah


Kami singgah di Kuala Gandah, Pahang on d way balik Perak. Singgah kejap ler semalam ke rumah orang tua aku pulak.... anak-anak aku nak jumpa Tok Ayah dan Opah dorang pulak... jadi ler semalam ye... tahun ni Raya Puasa di Perak!!!

Persinggahan tidak dirancang... tersinggah di sini. Ini kali ke-2 kami singgah sini..dulu pergi, budak2 ni kecik lagi..tak paham apa pun.....



Kami dapat pelekat kuning. So kami boleh joint semua xtvt bersama gajah....



Ni gajah2 dewasa turun mandi....


Gajah belalai tompok2 putih ni umurnya 72 tahun berasal dari India...



Anak aku yang ketakutan..tp nak....



Panas terik!! pukul 2 petang br start xtvt..ni dah nak balik....sempat beli t-shirt dan air!



Feluk Shiom..

Sila tinggalkan jejak tapak sulaiman sebelum melangkah pergi...



Jika anda senggugut,keputihan teruk,discaj berbau..saya jual Tuala Wanita Herba Avail yg boleh rawat masalah ini 100% dan mampu mencegah kanser.Info lanjut klik baner pad sebelah kanan.-jm5@fizanstore.com (e-mail)




post signature

3 comments:

UmiDAnisH said...

wau..bestnya

Aen said...

best kan....naik gajah...mandikan gajah tak? baik2 kdg masa tu gajah melepas...terapung je tahikkkknyaaa hahahaha

Fizan Wan Pani said...

umidanish..mmg best..tp panas sangat...


Aen - hahah mmg dia berak pun....tak nak la mandikan gajah...haha bau busuk..kikiki...

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget