2

Pulang Ke KOta Bharu...

Pergi Ke Kuala Lumpur menaiki Keretapi selama 14jam..hehe tp sebab lepak di 1st class, tak ler rasa letih..makan tido je kan...hehe balik kitoarng naik flight le pula.... hujan lebat..seb baik tak delay penerbangan...

Terima kasih pada Pok Cik dan Mok Cik (ni anak aku panggi ler~loghat kelantan betul..wakaka) iaitu adik aku yang telah menaja penginapan...membawa kami sekeluarga ke sana kemari makan angin....korang mmg superb!! Paling best dia juga la hantar aku ke HQ WorlWellNess di PJ...alahai, dekat je.aku pun ingat2 lupe lokasi tu...cuma ingat Assunta..ingat UITM tu..dulu hari2 lalu situ naik PutraBus nk gi stesen LRT..seb baik jumpa kan..ko mmg hebat!! Terima kasih sekali lagi..lain kali kami pi lagi ler rumah korang..hahah mmg best, rumah strategik...nak gi umah acik dekat..umat Yat Dekat...Atan je datang lepak sini...ahaks.


Sian korang lapar kan..sorry ler...tak sempat nak belanjer makan....uhukss...



Dah nak berangkat...cek le tiket dulu..tak cokop kalu...sendiri mau hengat ler...uhuks...


Bye Kuala Lumpur... jumpe lagik!!!



Feluk Shiom..

Sila tinggalkan jejak tapak sulaiman sebelum melangkah pergi...



Jika anda senggugut,keputihan teruk,discaj berbau..saya jual Tuala Wanita Herba Avail yg boleh rawat masalah ini 100% dan mampu mencegah kanser.Info lanjut klik baner pad sebelah kanan.-jm5@fizanstore.com (e-mail)




post signature

2 comments:

Rangga Chenta Anda said...

hehehe...nti mai lagi...
byk tempat x g lagi nie..

Fizan Wan Pani said...

tu ler..aku lupe la nak ajak ko gi kedai kraf kat USJ2.....World Craft. rugi...rugi.... :(

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget