0

i-City, Shah Alam






Akhirnya aku sampai i-City. Penuh dengan pokok pokok serta relika yang dihiasi lampu.... kalau kat kelantan ni, ada 1 tempat je pokok lampu ni..hehe dekat bulatan jam besar tu..ada pokok dinar emas...hehe

Mulanya kawan aku si Yong tu mesej aku soh gi i-city...aku ni, i-city pun tak tau.... seb baik adik aku mmg nak bawa kami gi gtu..so, malam Sabtu, lepas aku habis Seminar Rx-Basic...kitorang gi ler ke Klang dulu..rumah abang aku..gi makan-makan situ dulu...kul 11.30malam gamble je gi situ...wah, sebab hari minggu, dia bukak sampai lewat sket kut... berpeluh2 kitorang panjat naik bukit tu..tu pasal masing2 muke sememeh dah....cair bedak!.

Pusing sana..pusing sini...amik gambar sana sini...pastu kitorang pun balik.... balik tu rasa nak tercabut dah tempurung lutut....gigil rasanyer..punye la letih...dukung Izzaty lagik......dia mana nak jalan sangat..asik nk dukung jek....ish...

sampai rumah, semua terpa bantal......penat!!!


Feluk Shiom..

Sila tinggalkan jejak tapak sulaiman sebelum melangkah pergi...



Jika anda senggugut,keputihan teruk,discaj berbau..saya jual Tuala Wanita Herba Avail yg boleh rawat masalah ini 100% dan mampu mencegah kanser.Info lanjut klik baner pad sebelah kanan.-jm5@fizanstore.com (e-mail)




post signature

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget