0

Belon Panas @ Putrajaya







Hari Jumaat, lepas adik ipar aku balik kerja...kitorang serbu ke Putrajaya..menyebok sama meramaikan umat....kereta berderet2.berpusu-pusu..cari parking punye la susah....parking jauh gile....boleh terberanak kalau yg sarat tu..hahah

Gambar ada banyak..tp aku tunjuk sikit dah ler..kang boring nengok gambar aku je yg interprem..model Rx-Lite hokkey....kite dah kurusss....so, mmg saje nak tunjuk body kat u ols je la kejenyerkan....ahaks.

Hajat di hati nak bawa anak2 naik belon panas ni...aku pun nak juge...sapo tak nak??! tapiiiiiiiii tak de peluang le....limit sehari 300 orang je..orang lain kul 3 petang dah beratur pun...kul 5pm dah habis...kul 8 dah gelap semua tempat...abiss??? kitorang pun dapat jalan sikit je....gerai2 yg ada tu pun kul 8 dah simpan2 barang.....ermm angin kuat, hari nak ujan...

kami pun merempit ke Bangi...ker umah adik aku kat situ......



Feluk Shiom..

Sila tinggalkan jejak tapak sulaiman sebelum melangkah pergi...



Jika anda senggugut,keputihan teruk,discaj berbau..saya jual Tuala Wanita Herba Avail yg boleh rawat masalah ini 100% dan mampu mencegah kanser.Info lanjut klik baner pad sebelah kanan.-jm5@fizanstore.com (e-mail)




post signature

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget