0

AQua, KLCC


Lepas mandi manda...bersiap terus gi KLCC..cam tak de esok dah... ha ha ha..time is gold... esok macam malas le..nk rehat je kat umah... @ ada planning mengejut lain kan... pergi KLCC naik semula Komuter dari Subang Jaya. Sekejap je dah sampai ke KL Sentral.. aku lilau mencari PutraLRT...wei dah tukar ye..Rapid KL..patut la aku tak jumpe...wakak tp cara masih sama..aku masih terer membeli tiket gak. Berkat bekerja di Karangkraf..setiap kul 6pagi aku terjah KL Sentral nak gi Asia Jaya...dolu-dolu...

Naik Rapid KL kejap je sampai KLCC...berhenti bawah tanah KLCC...so korang panjat sikit je naik KLCC...tp nak gi Aqqua, kita kena panjat lebih sket...masa pergi bersemangat sungguh...time nak balik, dah tak larat.... rasa nak merangkak je..aku rasa dah kejang2 betis... patut la anak aku 2,3 kali meroyan nangis kepenatan..ha ha ha... Izzaty cool je...mana tak cool, asal letih dia soh aku..tak pun daddy dia dukung.... Zulaika sampai ckp kaki dia dah patah..tak ble jalan...hu, nangis lagi sepanjang nak gi stesen Rapid tu.

Yang best, dapat le lepaskan rindu makan NANDOS... tp tak sedap la rasanyer..tak macam dulu2..aku rasa sedap gile.... sedap lagi Keni Roges kut...

Aku sempat le singgah kedai buku KONIKUNIYA...alahai, punye byk buku aku nak beli....bajet tak de...hagak senaskah RM100++...erm lain kali ler..aku beli ONLINE je..he he he aku beli senaskah je buku, selepas aku timbang timbangkan buku kat rumah dah byk...tp hasil TARAK pun....



Cuci mata dgn gambar yg aku snap... tak ble guna 'FLASH' nanti ikan tekojut.











Feluk Shiom..

Sila tinggalkan jejak tapak sulaiman sebelum melangkah pergi...



Jika anda senggugut,keputihan teruk,discaj berbau..saya jual Tuala Wanita Herba Avail yg boleh rawat masalah ini 100% dan mampu mencegah kanser.Info lanjut klik baner pad sebelah kanan.-jm5@fizanstore.com (e-mail)




post signature

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..