0

Selamat Hari Raya Aidiladha 2009


Hari Khamis pukul 12.30 t/hari en.lovely hubby balik keje... terus ajak kami balik kampung on the dot spot.com...hehe tekejut den... dengan baju banyak basah... saya packing mana yang ada je le. Cadang nak buat biskut terus kensel... memandangkan minggu tu 2 hari tak hujan..air pun sudah surut di kawasan yang ditenggelami air kan... jadi boleh le balik kampung... Ini kali ke-2 kami beraya di kampung pada musim raya korban sejak menetap di Kelantan.

Bertolak dalam pukul 2 petang juga, punya la banyak kereta berderet2 tak putus2 menghala ke Kelantan di Gua Musang. Sampai di Bukit Putus, boleh pulak jalan jem teruk kerana ada lori dan manusia yang tidak tahu hendak bersabar.. kunun nak cepat, gi potong jalan buat 3 line masuk line bertentangan...kan dah sesak jalan... semua orang hendak pulang ke kampung mar...bawa2 bersabor ler...kan tak pasal2 terkandas kau di tepi...nak tunggu jalan clear, masakkk la...mau t/malam baru ok kut...

Kami sampai di Pahang pukul 10 malam...ngam-ngam sampai..hujan lebat pun turun...





Feluk Shiom..

post signature



Tiada apa yang dipinta, hanya secebis komen ikhlas saja.



0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget