0

Gulai asam tempoyak rebung racik halus








Beberapa hari puasa ganti minggu lepas, tekak rasa nak makan gulai tempoyak je.. En asben bawa aku pergi pasar basah Wakaf Bharu, ternampak makcik tu jual rebung fresh dari ladang. Siap racik halus. Yang aku suka beli di pasar mcm ni sebab ia adalah MURAH!

ehem, last holiday aku dah tahu cemana nk buat gulai asam yang maha sedap• sesedap air tangan mertua aku• asli dari PAHANG. •• info# suami aku pure pahang mmg gulai asam tempoyak ni wajib la, macam sama wajib selera aku terhadap ŁÄKSÅ!! ngeee

Maka, habis licinlah asam tempoyak aku dan suami makan.. Nyamnyam.

Ñøtê: Aku bawa balik sebalang beso tempoyak mak aku buatkan utk aku asli dari SUNGKAI ••LOL••



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Jalan Kota Bharu - Pengkalan Kubor,Tumpat,Malaysia

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget