2

paling comel! ~ my car key chain PINGU!



Seriyes.. sangat puas hati!! Cover kunci kereta aku. Asik tertekan je punat2 yang ada kat badan kunci kalau pegang byk barang ke.. waktu kerobek dalam henbeg ke.

Waktu aku siapkan Cover Kunci Kereta aku nih.. anak aku si Izzaty dah tersengeh sengeh pegang. Dia ingat dia punye. Memang aku cakap nak buatkan dia patung comel.. tapi bila idea datang nak buat cover kunci kereta, aku siapkan la dulu untuk aku.. terus dia menangis nangis nak. Malam ni aku buat kan ler untuk dia patung comel Pingu.

Pingu ni memang kegemaran dia dari kecik lagi... woot! woot!

dah somel la kunci kereta den berbaju..................... suka! suka!

2 comments:

Harbin Salam said...

dasat la hang ijan...ni la pemikiran diluar kotak

Mr iZzo (^^,) said...

comelnyerrrrr...nak satu!


saLam kenaLan...dr segmen Ben! huhu.. nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye



http://themrizzo.blogspot.com

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget