0

We Are @ Kedah Right Now

29 Dis jam 8.30 pagi Zulaika, Aleeya & dady pergi sekolah rendah dekat dgn rumah kami ni - PENDAFTARAN PELAJAR DARJAH 1. Hari hujan lebat sejak sekian lamanya..

tengah melepak tengok cerita 3 Idiots..tengah gelak2 kelakar cerita tu..dapat SMS suruh siap2 kemas baju nak pergi Kedah... voleyyyy???

seb baik kain baju sudah siap berlipat...tak ada sangat kain kotor nk cuci...

Sepanjang jalan dari Kota Bharu-Gerik-Kedah hujan..sejuk baekkkk punye dlm kereta...berkali2 main aircond..huhu sejuk gilak. Tengah jalan ada x-cident..nak sampai Gerik tu, turun bukit tu...adei, dah tahu hujan..jalan licin..basah..gi bawak kereta turun bukit laju pedahal...bawak je la 60km/j tak ble? kalau nak mati sorang ok la...jgn libatkan orang lain. Terbakar kereta tu..1 myvi remuk kanan... tu pun, lepas dari kawasan tu, ada gak kereta dok memotong.. tak insaf sungguh.

Kami di Alor Staq sekarang... jap lagi gigih mengira tapak nak tengok Hantu Mak Limah Balik RUmah yeyyyy!!! menggeletik bila geng cerita movie ni shiok...di Kelantan mana ada panggung..kena tunggu CD cetak rompak, gambar tak clear la....gelap...

OK, esok balik.....budak2 mahu sekolah ye....

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget