0

Hantu Mak Limah Balik Rumah


HAHAH tak sia-sia aku berjalan jauh dari Kelantan tu........................ pergi kedah nak tengok movie ni.... masa aku baca sinopsis kawan-kawan aku tulis dlm blog la..kat facebook la...perghhhh mmg meleleh ayaq lioq nak gi tengok.... shiok ka? batui ka best? - kat kelantan tak de panggung...nak tunggu cetak rompak, ermmmm tak best...rugi duit RM5. Kualiti tarak.


Tayangan terakhir semalam kata budak tu.... Panggung penuh ya..... aku siap-siap dah gi kincing... ada orang kata, baik spare diapers dewasa..takut terkincing dlm suar tengok citer ni...maklum la terlalu lawak... hihi

Buat pertama kali aku gelak berdekah-dekah..meleleh-leleh ayaq mata..hahah mmg lawak...lawakkkkkk!!!!

ni kalau Astro ulang 20x pun aku lalu tengok lagi....

Tahniah Mamat Khalid!!!

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..