6

Crochet Lace : Sarung Remote Astro Saya


Baru baru ni en.daddy tukar astro lama kepada astro beyond. wallahai, orang lain dh lama tukar,kami baru terhegeh-hegeh nak tukar. terang sikit penglihatan aku nak tengok tv. gambar clear sangat.

berdasarkan pengalaman lampau, remote astro 2,3 kali tukar akibat pecah sana..pecah sini..tercabut sana sini, maka saya siapkan sarung remote astro baru ni. nak balut dgn plastik pun rasa tak tahan lama. mesti ada tangan yang menggorek selotape nanti.

saya kait (crochet) guna benang halus. bercinta juga mengait sarung ni. teknik ulang sama membuatkan mata jadi 'lalok'..'hanyut' semacam je.. dan tu juga nak tido... benang kecik, 2 hari 2 malam baru siap.

guna benang biru, benang kait coaster kak Hani tempohari banyak lagi berbaki.. sarung remote lain akan dikait nanti, bergantung kerajinan... tempahan dah makin banyak ni..kena siapkan order orang dulu.

6 comments:

Rangga Chenta Anda said...

peh..dh masuk beyond..
bru layan kn2 ?? hehehe

jgn lupa layan cite2 korea channel 393
best siot

azima said...

curlass kau maria... remote pon ada sarung :)

fizan wan pani said...

@Rangga Chenta Andabest...cerah mata aku...best ke citer korea tu? 393 kn bayar tak/ tak pernah tengok lg..

fizan wan pani said...

@azima bersarung selalu..biasa aku balut ngan plastik..anak aku suke cammpak sana sini pecah meh...kn bg pakai bj kurang sket campaknyer...

AyzaStudyo said...

Fizan ni selalu cipta creation yg unik tau..! Sgt cantik!

fizan wan pani said...

@AyzaStudyothanks ayza.. rasanya sy orang pertama kait sarung astro kut..haha

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget