0

Lontong


Aku masak lontong beberapa hari yang lepas... kebetulan teringin pulak nak makan lontong. Hari Rabu selepas Subuh terbuka CH703, ada pulak rancangan SEDAP ~ singapore tu... nyam nyam...

tak berapa nampak pulak sayur aku...padahal sayur je penuh separuh periuk....

nak dijadikan cerita... semalam
  • peti ais rosak... dah 4 hari tak sejuk peti ais tu... bahagian beku dah mencair...segala ikan udang ayam sudah naik bau... semua dah buang... bahagian kering pun mana-mana yang tak tahan tu aku dah pilih buang...huhu = sudah diangkut pergi kedai.. :( sekarang tak ada peti ais dah.. berterabur kejap dapur aku...
  • petang semalam nak pergi taman... nonong macam biasa aku gi tutup pintu dengan konfiden siap tekan punat kunci tombol... sekali aku nak kunci gril, HAIK??? mana KUNCI??? kunci itu dalam juga duduk........... en daddy sudah berpeluh nak bukak pintu... tak boleh... sejam jugak la dok kerabat tombol pintu...
  • pagi tadi aku update kedai online... sekali tetiba diskonet pulak internet... jenuh refresh, on off komputer... tak boleh gak... aku pergi tutup modem...on balik... sekali lampu internet MERAH... huh!! tak dak line la pulak.... jam 3 petang tadi baru ada.... ingatkan dah kena potong... tapi line masih slow....
  • sekarang masih belum masak.. tak tahu nak makan apa..tak ada apa nak di masak... megi je ada..boleh?

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..