2

Gelas Berkaki Antik


Gelas berkaki antik warna coklat bunga rose kuning ni ada 4 unit saja. Berdebu... tanda tak pernah guna.

Duduk diam dalam almari pinggan pesen lama zaman 70/80-an dua pintu kaca gelongsor tu... semua pinggan dan gelas lama-lama tersusun dalam almari ni di rumah nenek saudara En Daddy aku tu..

Macam nak cari set ni jek... sapa ada jual ye??

2 comments:

shida said...

aku ada tapi x jual...kat kg. ada 2 jenis warna dan bunga..arwah tok aku dulu peniaga pinggan mangkuk.
koleksi dia banyak tpi opah aku sudah sedekah pada anak2 sedara dia..ia la masa tu aku kecik lagi..kalau tak dah lama aku kebas dulu

fizan wan pani said...

@shidakan.. dedulu macam skrg la..belum nmpak lagi nilai dn nostalgianya pinggan mangkuk lama... eh silap2 pinggan percuma sabun Daia tu pun jadi antik 20thn akan dtg..sama mcm gelas milo yg depa dok jual tu la..sunkist la..dumex la..

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget