0

Hari Pertama Aleeya Sofea Darjah 1

Lokasi: Sekolah Rendah
Tarikh Pendaftaran : 2 hb Januari 2010 (Sabtu)
Masa: 8.30 pagi - 10.00 pagi.

Tak macam sekolah rendah di pantai barat.. di sini tak ada minggu orientasi seminggu awal.. Datang je terus daftar. Aku je yang menggelabah juge coz tak de kabar berita apa pun dari sekolah.. mau tak cemas... kawan2 aku anak dorang semua ada surat panggilan bla bla bla.. siap ada xm untuk tentukan kelas.

Di sini, tak ada lagi... mungkin xm akan ada pada waktu terdekat. Kelas ada 5 buah saja untuk darjah 1. Nama anak aku Aleeya tiada dlm senarai. Padahal dah register awal.. Tapi tak pe, boleh je masuk mana-mana kelas yang still boleh masuk.. ramai gak yang tercicir nama.

Aleeya Sofea Nazira berada di kelas 1 Intan. Dia happy sangat coz dalam kelas tu ada seorang 'best friend' dia masa tadika. So, dah ada kawan la dia....


Waktu baru sampai.. daftar nama, tak de... kena pulak isi form lain... Hari hujan pulak tu..


Dalam kelas.. adik beradik ikut serta bagi sokongan moral.. hehe Izzaty sangat teruja nak bersekolah.. bagus izzaty...(^_^)


Aku ler tu yang Q tunggu turn nak bagi borang & bayar yuran tambahan Rm46.



Sangat fokus dan serius mengisi borang perubatan gigi Aleeya & fail dia... hu hu..

Aleeya mula-mula tak pakai tudung pergi sekolah. Aku pun beli satu je tudung.. tudung pun beso, belum alter... bila dia tengok kawan dia pakai tudung, balik rumah dia cakap pada aku dia nak pakai tudung le esok... Nasib baik tak pakai skirt...haha kalau tidak, sah dia sorang je pakai skirt...





Feluk Shiom..

Sila tinggalkan jejak tapak sulaiman sebelum melangkah pergi...



Jika anda senggugut,keputihan teruk,discaj berbau..saya jual Tuala Wanita Herba Avail yg boleh rawat masalah ini 100% dan mampu mencegah kanser.Info lanjut klik baner pad sebelah kanan.-jm5@fizanstore.com (e-mail)




post signature

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..