3

Sekitar Majlis Nikah Adik

Tarikh 12.12.2009 menjadi pilihan untuk melangsungkan pernikahan. Senang nak ingat kan... Bertempat di Surau Felda Besout 2 Tambahan, aku sendiri hampir 10tahun lebih tak ke sini..haha asik sesat jalan je...tersalah masuk jalan... dulu-dulu mmg tempat merendek ler... sebab ada kawan-kawan sekolah tinggal di sini.. sekarang lokasi rumah dorang pun aku tak ingat...hampunnnnn


Pengantin lelaki... adik aku...


Adik ipar..

Gabra tahap gaban katernye... mmg nampak benor sebab terketar2 aje suara dia.. apa pun, Alhamdulillah...sekali lafaz saja.... Bernikah dengan orang sini tak 'cerewet' mana.... tak ada sesi soal jawab yang panjang lebar.... lagipun Tok Kadi ni busy, selepas nikahkan adik..beliau perlu ke Besout 1 pula ada majlis pernikahan mempelai lain selepas Asar....


Selamat diijabkabulkan....


Bersalaman bersama mertua...

Mencium tangan abah....

Berposing bersama akak deme yang comel lote.. hak hak

Sesi photoshoot di surau..kenangan....

Hantaran dari pihak kami.... deko hantaran diusahakan oleh adik ipar aku seorang lagi tau..kalau korang nak tempah melalui dia, murah je nokss... hasilnya memang vouge!!! puas hati....


Sesi mengabadikan kenangan di pelamin selepas bernikah.....



Feluk Shiom..

post signature



Tiada apa yang dipinta, hanya secebis komen ikhlas saja.



3 comments:

ibu WaWa said...

selamat pengantin baru...

semoga adik dan adik ipar fizan berbahagia hingga ke akhir hayat.

FiDa@aMiDa said...

salam fizan

selamat pengantin baru buat adik fizan tu...kalau kak mida balik sungkai sabtu boleh jumpa heheheh..

zuwaidah said...

selamat pengantin baru, semoga berkekalan hendaknya

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget