3

Adik Aku Berkahwin...

Kami balik kampung atas tujuan ini.... adik lelaki bongsu aku bernikah dengan pilihan hati... bukan orang jauh mana pun... dengan gadis pilihan hati rakan pernah satu sekolah dengan dia juga a.k.a orang kampung aku juge.. senang nak balik kampung. Kena pulak kami serumpun - Kulaan Banjar! he3x

12.12.2009 Selepas Zohor, adik aku yang memang kami panggil adik selamat melafazkan nikah sekali lafaz saja... Tak cayer pulak bila tengok adik yang dulu kecik kenit je...sekarang dah jadi suami orang. Tahniah kami sekeluarga ucapkan untuk Afzarhushairi Bin Wan Pani & Norazaliza Redzuan. Semoga berkekalan bahagia hingga keanak cucu.

Rombongan pengantin serba merah diarak melalui gerbang bunga menuju ke rumah pengantin perempuan...

Bersanding di atas pelamin tema taman.
Sesi photo shoot di Sungai Klah.
Good job untuk photographer Rahayu Abd Wahab. Semua gambar menarik ini adalah ihsan beliau.


Majlis menyambut menantu pada 23 Jan 2010 nanti... Sudah pasti kakak dia yang one n only ni kena balik....


Feluk Shiom..

post signature



Tiada apa yang dipinta, hanya secebis komen ikhlas saja.



3 comments:

ibu WaWa said...

SELAMAT PENGANTIN BARU buat
Afzarhushairi Bin Wan Pani & Norazaliza Redzuan.

Semoga kekal hingga ke akhir hayat.

Rozita said...

cantik2 gambarnya. tahniah buat photographer..pompuan ke?

Fizan Wan Pani said...

Thanks Ibu Emy...

Rozita- ha'ah photographer perempuan...lelali pun ada jg..

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget