0

Karnival Seni Budaya kami pergi 2nd Day-malam









Semalam perasmian Karnival Seni Budaya di Stadium, Kota Bharu. Sayup sayup kedengaran bunyi tembakan bunga api di rumah kami.. So, pagi semalam ada sukan di sekolah... kelas tuisyen anak di ganti waktu petang. Petang, selepas ambil budak-budak kelas..langsung makan di Pizza Hut sementelah aku malas tul nak masak..penat hokey....aku yang penat di hari sukan anak-anak. Dari jam 9-1 t/hari aku duduk di padang..haha

Malam, suami aku singgah ke sini. Terima kasih.... erm, tak ramai pulak kali ni pengunjung datang. Mungkin bertembung dengan program Jamuan 1 Malaysia tu Perdana Menteri & isteri dia datang tu.... biasa apa-apa even, kalau ada buat kat Stadium ni memang bersesak-sesak pengunjung datang.. mungkin lain malam ramai la kut. Even ni sampai 4hb baru habis.

Malam ni ada persembahan gendang pasukan dari Kok Lanas. Jauh depa mai.... kemudian ada wayang kulit..

Lepas jalan-jalan kejap..terus balik..penat jangan citer la... sampai rumah bersihkan diri terus tido.... fensan!



banyak lagi gambar di : www.photo-sosiology.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..