0

Periksa sudah bermula


Sekolah rendah di sini dah mula peperiksaan bulan 6. Anak dara aku yang berdua tu dua hari ni nampak macam ok. harap result ok la..

sejak kebelakangan ni budak berdua tu dah boleh harap bersiap sendiri. Tak payah la aku bebel bebel tiap pagi suruh buat apa yang patut. Cuma aku akan pakaikan tudung untuk Zulaika saja. Aleeya dah pandai bersiap sendiri. Pakai tudung pun sendiri. Paling lega, Zulaika pun dah pandai kelepet tudung sendiri.. so nampak la kemas sikit. 2 minggu buka sekolah ni, lega la tengok kasut sekolah boleh la dorang pakai 5 hari tak nampak kotor macam masa mula sekolah buka hari tu. Ok la, ringan sket kerja aku.. LOL.

Esok katanya last paper..tapi dah bawa buku lain utk belajar.. tunggu next week, result keluar..

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget