0

Pesta Buku Negeri Kelantan 2011


Seperti biasa setiap tahun kami mesti pergi ke Pesta Buku Negeri Kelantan ni. Lokasi masih sama iaitu di Dewan Jubli, MPKB, Kota Bharu.

Habis sekolah terus pergi sini.. ramainya pelajar yang datang berbuah bas. Pelbagai buku latihan, kamus, karya2 penulis terkenal, novel dan pelbagai terbitan dan syarikat ada sini. MEWAH!!! - waktu aku sekolah dulu, aku tahu Pelangi, Sasbadi erm apa lagi ek.. Preston ke.. buku2 rujukan je la.. tak semua buku rujukan boleh match dgn jiwa aku..yg aku tulis di atas tu mmg aku beli buat rujukan {Sejarah, Biologi, Fizik, Kimia,Pendidikan Islam - PMR & SPM}



Muka suci............... baru balik sekolah!



Pilih! Pilih! kami cari buku Math, Sains, BM untuk budak2 ni... terutama si Aleeya.. Math teruk bebenor.. BM pun..aih, rasa nak katok katok tangan bila kira2 boleh salah...



Pemandangan di luar dewan. Ermmm sakit gak mata nengok.. sepatutnya, pihak Majlis perlu sediakan tong sampah besor hijau tu terus di sekeliling padang dan depan dewan.. pesta mcm ni dah tentu ramai yg datang... tong sampah x cukup, alamat tinggal je la situ! :(


----
Mak merembat beberapa buah buku... mak belek2 purse, ermmm macam ngak cukup je..haha duit mak byk nak guna untuk rolling biz nih...
  • beli buku resepi Prof Madya Noraini Sidek (koleksi Prof ni mak ada 1 lagi..mmg lengkap resepinye....eh! dah Prof rupanya dia....)
  • Cara mudah Membuat Gambar Digital dgn Kamera Saku (hat ni murah je..tp info yg aku dpt sangat bermakna..)
  • Kek Istimewa (Halimah Shuib) aku beli je..ntah bila nk buatnye..haha
  • ***hat ni aku letak balik...RM x cukup!!**** Panduan membuat baju melayu ****yang ni bila2 boleh beli aih....


0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget