0

Tag Nama Atas Meja Aleeya




Malam tadi gigih aku siapkan nama untuk Aleeya. Erm..benornye dia cakap nak letak nama dengan ada hiasan-hiasan lukisan untuk dilekatkan atas meja dia di sekolah. Tempohari dia dah suruh aku belikan pembalut dgn plastik nak balut meja dia. Ni projek nak hias kelas le kekdahnye...

Jadi, kengkononye aku nak buat lain dari yang lain... aku buat le gini... ada gambar dia.. ada nama dia.. ada kelas dia... ada hiasan sikit.. masa aku sekolah dulu pun aku suke benda-benda cam ni...heh heh heh

Info tag nama meja aleeya di sekolah:
  • riben keliling tu aku jahit mesin
  • ada riben cikonet sebagai hiasan
  • gambar aku print out aje. **seb baik ada gambar pakai tudung.. ^^
  • bunga dari kain felt dihiasi butang
  • nama dia & kelas tu aku jahit zig zag

Rasanya hari ni dia tak masuk kelas dia pun... kelas dia sudah banjir!!! esok kalau dah ok, aku nak gi kelas dia..tengok cemana dia letak...pagi tadi aku siap bawak seletip tu nak tolong letakkan... tp sampai je, budak2 kecoh kata kelas sudah banjir.... sabar je la

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget