2

Pagar Baru Rumah Kami


Setelah beberapa bulan, siaplah pagar rumah kami yang ditempah. Bukaan luas pintu pagar asal adalah perlu kerana nak memasukkan dua buah kereta di laman telah menggeselkan pintu belakang kerata en.suami ke tembok peti surat. Semakin antik jadinya kereta itu..

Selama beberapa bulan juga kami ketiadaan pintu pagar. Nasib baik tiada lagi kambing orang kampung menjengah masuk memakan daun-daun pokok bunga aku... eih mana pergi kambing sepasang hati sejoli itu? Agak-agak dah jadi korban Raya Haji kut.. dah tak pernah aku nampak di mana-mana sekitar sini...

Terima kasih kepada pakcik & incik ini yang bersunguh-sungguh memasangnya dari pagi hingga ke petang di selang seli dengan hujan yang amat lebat.

Tarikh: 30 March 2011
Hari: Rabu

2 comments:

Farrah Hasna said...

semangat pagar baru la ni ye:-)

fizan wan pani said...

haha semangat sangat tu tidak lah.. biasa2 saja..jiran kiri kanan lg besar & tinggi pagarnye.. kami ni sbb selalu balik kg, tak ada pagar mcm x sedap hati jg..

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget