0

Kenny Rogers



Baru je balik dari makan Kenny Rogers di Tesco.

nawaitu aku ikut en.somi gi KB memula deposit cek bonus kat CIMB depan kelas tuisyen anak aku. Mentara gi amik dorang habis kelas jam 1 tadi... langsung gi MBB aku masukkan deposit RM ke dalam akaun aku pulak... Tup tup elok pulak hujan tetiba....

Ingat lepas tu boleh gi Wakaf Bharu nak beli sayur kat pasar basah situ...bila dah hujan..anak aku pun bising lapor, en.somi terus bawak gi tesco. sayur pun dah tak beli. Kat tesco mmg tak de sayur yang best...ari tu pegi KOSONG je bakul dorang. hampeh!!

Aku bab ayam golek ni... lintang pukang diet pun tak pe...hehehe sedap!! aku punye fav. nih dari dulu kini dan selamanya..nyam! nyam!

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget