0

mencantikkan kuku ~ pakai inai

Align Center


Seumur hidup anak-anak aku, ini pertama kali dorang pakai inai dengan serius dan kehendak sendiri. ha ha.. masa kecik masing-masing penakut dengan inai yang di tumbuk dari daun tu sebab nampak menggerikan agaknya.. dah besar ni, ok la pulak.. bukan lama pun, 15 minit je dah boleh cuci.

Henna tu aku ternampak masa pergi farmasi petang tadi beli ubat selsema yang tak baik-baik ni. Seronok pulak, sebab sekejap aje sapu udah merah.. tak perlu nak pakai plastik bawak tidur, esok pagi baru cuci.. kalau nak lagi merah, kena lama sikit dan letak banyak. Tapi nak jimat, colek sikit je..

Ada lebihan separuh tiub, next time boleh oles lagi..

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget