2

Bila orang panggil ko 'Adik' haha



aku korek-korek balik gambar lama.. ada la kenangan masa sambut birthday yang ke-2# dedulu.. anak pun masa ni 2 lagi.. pakai diapers lagi tu ha...

bulan ni tambah lagi la angka belakang nombor 30-an tu... sekejap je... berlalu sudah usia 20-an.. anak-anak pun makin membesar..

saban hari semakin ramai peniaga online. aku, macam biasa pembeli tegar la juga. since duduk jauh dari orang..nak pergi kedai pun malas.. nak cari barang tertentu kat sini pun payah.. tawakal aje beli online.. aku tahu peniaga tu muda (20-an).. dia panggil aku 'adik'..hihi tak pe... AKU SUKA.

usia?? sekadar angka...

2 comments:

Afiz Idah said...

Assalamualaikum kak fizan
templete baru ye..nice..samalah mcm idah..peniaga dan pembeli tegar dunia online..hihi...malas nak jalan2 kekedai cr barang..kekdng naik pening tgk byk sgt benda...

fizan wan pani said...

ye idah...br tergerak hati nk tukar templete..hihi.. itu ler..kita ni makin senior..ntah brg apa yg releven nk jual kan...nk jadi model pun mcm tak laku je..haha

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget