2

Aidiladha 2010



Hari Selasa minggu sudah kami berangkat balik ke Pahang dari Kelantan. Perjalanan lancar dan cepat. tak banyak la sangat kereta seperti raya tahun lepas.

Raya pertama di Jengka... Raya ke-2 beransur kami bertolak ke Perak pulak.



Anak2 aku dengan Acu dorang di Perak... posing baek punye!!


2 comments:

Aida Alias said...

thn ni raya haji tak bape meriah kt rmh.. semua pakai t-shirt dn jeans aje.. hehe

fizan wan pani said...

Aida, 2 thn ni je br balik kg..kalau dulu2..beraya kat kelantan ni, kami tido tengok tv je lepas asben balik sembahyang raya..lg tak pegi rumah sesapa..

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget