2

Intro Aidilfitri 2010

Salam Lebaran!

Seminggu tak update blog.. hehe kemudahan semakin memudahkan, aku hanya update status melalui facebook dan hanya guna hanphone saja. Lappy bawak juga, tapi malas betul nak buka... Kamera merakamkan gambar lebih 300keping gambar pun tak diupload ke komputer... dari mula bercuti sampai ler sekarang, malam tadi baru masuk gambar dalam disk.

Pagi khamis minggu lepas, habis bersahur terus mandi manda bersiap nak balik kampung. Yey! Beg semua dah siap susun depan pintu, tunggu masuk dalam kereta saja.

Balik lalu Simpang Pulai-Cameron. Singgah jap beli sayur mak dah pesan... nanti raya, sah sah stok sayur susah nak dapat... murah pulak sayur hari tu, baru petik...fresh lagik.. budak indon tu cakap, murah lagi..esok lusa mesti naik harga.. ye ke? nak sedapkan hati aku kut...

Sejuk teramat! Angin pulak kuat.. huhuhu

Erk, turun Tapah lalu pulak jalan lama... TAUBAT TAK NAK LALU SITU DAH.... SERIK!!




Pak Jang la rajin melayan anak buahnya... orang bujang lagi kan.. kena la rajin melayan anak orang..anak sendiri tak ada lagi...mehahaha


Mercun.. anak aku memang gian betul nak main bunga api.. tengok mercun.. di Kelantan mmg tak beli... tak ada pun orang jual.. :)



Sakan sungguh Aleeya main bunga api.... geng dia Mak Su la...

2 comments:

Rozita said...

kelantan ler byk mercun Jan...smpi ada yg bunyi bom..

fizan wan pani said...

kelantan dah nak raya baru ada mercun...masa puasa yellek! :)

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget