2

Anak Otomen & Apak Otomen



Izzaty pose manja dgn papa otomen dan anak otomen.


Layanzzz... papa & anak otomen. Nasib baik anak aku semua perempuan.. bukan jenis fanatik otomen.. kira S0-So je dengan cerita otomen... apa jenis otomen ni pun aku tak tahu...jangan tanya...tak reti.

Lokasi di Kota Bharu, Jalan Kebun Sultan tu kan.. ada satu kedai Lenser tak silap nama kedai tu... memang geram je tengok Otomen beso berdiri tepi pintunya... singgah sini beli tali skipping untuk anak aku si Aleeya & Zulaika... kat sini basikal ada kuasa motor (yg tak payah kayuh tu..) , motor kecik (utk kanak-kanak boleh naik aku rasa..) , kereta..macam-macam la permainan ezotik boleh beli... harga ribuan sebijik.

Otomen ni tak jual kut... tapi ada kecik sket dalam kotak ada jual....

2 comments:

shida anwar said...

kalo anak saya tu kak silap2 gaya paksa beli siap golek2 kalau x layan..fanatik sangat katun2 ni..sampai balik kg dia cite ngan atuk dia pasal otomen ...hahaha..paling x tahan bila atuk dia ckp jangan main panas selamba dia jawab"mak nobita (doraemon) tu x marahpun nobita main panas...masak kn gelak ngan pakcik makcik dia..

fizan wan pani said...

@shida anwarshida, budak2 skrg mmg taksub katun2 astro kan....maklum la nk main luar mmg tak bagi ler..huhu macam2 katun lg yg dorang suka...tp otomen seb baik tak...haha

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget