0

Manik Oktovia 2010



Sepasang baju raya dah siap berjahit manik... ok la, rajin jahit tang leher je..jahit sebiji-sebiji manik dan labuci sampai perut...eh tak sampai pun perut.. atas sikit dari perut.... guna manik mana yang ada.... campur-campur mana dah ada dalam bekas manik...

Cuma manik di tangan saya jahit manik beriring double layer. Seriyes! pertama kali dapat jahit manik beriringa dengan lurus... kira puas hati ler... 3thn beb mencuba... pertama kali jahit, ntah hapa-hapa hasilnya..dengan pilihan warna manik 'tengelam' warna terus.... waktu tu, jenis manik pun tak tau.... pakai beli je.... sekarang dah LULUS....

Tangan ni, memang tak nak sarat...nanti nak membasuh pinggan mangkuk...letih lah nak sinsing tangan asik jatuh je... takkan nak likat ngan getah bulat kut? haha

ok le, ada lagi 2 pasang....nawaitu nak jahit gak manik...kalau rajin le..... :)

Selamat berbuka semua -- hari ni tak masak..beli aje di Stadium Sultan Ismail.. **nasi ayam**


more piccas @ Sew Addict.

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget