0

Bukit Merah LakeTown Resort DAY 2- Ecopark & Mandi Mandi


Hari ke-2 di Bukit Merah (4 June) kami pergi semula ke LakeTown Resort untuk memenuhi tiket yang dibeli (Combo). Semalam tak larat ler jalan semua..mau patah kaki....hu hu... selepas jam 2 petang, kami pun berangkat ke sana. Tak la jauh mana dari hotel...kejap je.... parking dah full!

Destinasi pertama sebelum mandi manda..kami ke Ecopark dulu. Tengok monyet, tengok burung, tengok beruang, tengok ular, tengok buaya, tengok haiwan ternakan dan tengok Pertunjukan Haiwan seperti Parrot ini, beruk dan memerang...hihi penuh stage petang ni dengan kanak-kanak tadika dari Kedah...




Sesi bergambar bersama parrot, RM1 dikenakan untuk kebajikan haiwan-haiwan ini....



Bijak....bijak....

***************




Selepas bermandi manda sehingga waktu tutup park ni (6.30ptg), kepala pun sakit....kulit pun perit terbakar, mata pun dah merah bengkak...haha sempat bergambar di luar park. Waktu ni dah jam 7 petang..ramai dah balik.....

Sebelum balik hotel, kami makan dulu...harga boleh tahan juga murah....tak ler mahal macam tempat lain...aku rasa berpatutan....macam makan kat kedai biasa je....


Coretan,

Fizan Wan Pani

post signature

0 comments:

Post a Comment

komen jujur anda amat kami dihargai ;)

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

Aleeya Sofea Nazira|Zulaika Ardini Nazira|Izzaty Qasreena Nazira

anak menantu cucu Wan Pani

anak menantu cucu Wan Pani

kamu picit sini, saya picit sana juga..

There was an error in this gadget